Tuesday, October 16, 2007

wisata as4



Date: Fri, 12 Oct 2007 06:12:42 -0700 (PDT)
From: "Fahmi Utun"
Subject: Kutipan Post Technorati # 11
To: "Astri Devi Rahayu"
CC: emanraistea@yahoo.com


Kutipan Post Technorati # 11 Oktober 11, 2007
di http://majalah.dompas.net/


Lihatlah perbezaannya dalam tempoh hanya kira-kira
seminggu.

InsyaAllah memuncak lagi…


Zubli Zainordin pengasas Sains dan Seni Jaya Diri,
pengarang blog Total Happiness dan pengelola Book
Project blog, pengasas the Hall Of Fame blog.


Artikel Sentral, Catatan Sekilas, Cyber Ilmu, Dompas
Network Where All Networkers Unite
Home Income Team Member, Majalah Dompas,
Majalah Dompas Net, Making Money From Home Just Got
Easier,
Perkahwinan, Usahawan Maya.


Tebak Manggis, Diary Frenster, Duo Dunia, Renungan
Sekilas, Mana Di Mana Anak Kambing Saya, Majalah
Dompas

Komentar anda

4 Comments so far


Waliz on 2007-10-11 5.48 pm
cepat sungguh naiknya ya? boleh tahu rahsia kejayaan
Hall of Fame ini tak?


aa-eman on 2007-10-12 12.28 am
Saya semalampun sudah angkat semua 66 blog ke
Technorati. Tapi saya ada masalah Ping. Barusan saya
lihat Auhority.
Abah, 1. Aip Ahada, 1. Pancakaki, 2. Silsilah, 1.
Lalu di renungansekilas.blogspot.com. Klo tempel
kursor ke link tag, tampak data terakhir hari ini jam
8pm.

Most Popular Outgoing Link by MyBlogLog Click Tagging.
Skor: 66 blog pada tgl: 11 Okt 2007, jam 20.00
(vide http://renungansekilas.blogspot.com/)
*Aip, 3. Amie, 4. Astaga, 5, Asti, 6. Astrid, 7.
Gerlong, 8, Holistik, 9. Mocopot, 10. Aa-eman, 11.
Boleh tanya, darimana ranking ini berasal?


Zubli Zainordin on 2007-10-12 10.03 am
Technorati Blog Ranking berasal dari Technorati Blog
Reactions. Selagi ada blogger dalam post nya menyebut
blog Bapak, maka naiklah ranking blog itu.

aa-eman on 2007-10-12 9.06 pm
Terimakasih buat pencerahannya. Tentunya mybloglog
juga linked dengan technorati. Makanya 66 blogs yang
di upload ke techorati diamati juga oleh mybloglog.
Barusan saya mengundang teman lama dari Purwakarta
buat bikin blog atau upload 3 blog atas namanya, yang
kami telah bikinkan tapi sudah lama tetap stabil. Lalu
register di mybloglog biar ajar kenal dengan pak
Zubli. Kepada neng Astrid, saya juga dah minta buat
menulis di http://majalah.dompas.net.
Hidup ini memang indah.


aa-eman on 2007-10-12 9.17 pm
Data Authority di Technorati,
Renungan Sekilas, 3.
Kunci Kebahagiaan Holistik, 1.
Diary Frenster, 3.
Duo Dunia, 3.
Tebak Manggis, 8.
Pak Zubli benar, sekarang saya menjadi tau (maaf)
tingkat popularity blogs saya, yang selama 5 taun ini
tetap underdog sahaja.

No comments: